вторник, 9 июля 2013 г.

Paris, I love you!!!

 Всем привет!!! У вас есть мечта? У меня есть и не одна, к счастью... И одна из них побывать во Франции. Хочется покататься на машине по этой стране. Ну и Париж, конечно )))

 Hello! Have you a dream? I have... many... One of them is a visit to France. And Paris of course .

 Сегодня я хочу показать вам свою новую открытку. Сделала я ее по скетчу от  Cardabilities

Today i wanna show you the new card i've made with Cardabilities cahllange
Я очень люблю скетчи этого блога.
Получилась вот такая открытка, где-то похожая на мою мечту, такая же яркая и розовая...
This card is looks like my dream.... bright and pink



Всем спасибо, кто заглянул ко мне в гости.
Обнимаю всех крепко!!!
Thank you for your visit.

8 комментариев:

  1. This is a gorgeous card. Thanks so much for playing along with us at Cardabilities. Hugs.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Anita thanks for your comment and your attention to my work!!!

      Удалить
  2. Wonderful love card...a Paris theme is always perfect, I really enjoyed your take on the current Cardabilities sketch.

    ОтветитьУдалить
  3. wonderful papers and your card is lovely, thanks for playing along at Cardabilities :)

    ОтветитьУдалить
  4. Beautiful card!!! Love colour combo and all embelishments. Thanks for playing along at Cardabilities! Agnieszka

    ОтветитьУдалить
  5. красота какая! спасибо за участие в задании от Cardabilities! Удачи!

    ОтветитьУдалить
  6. Such an adorable card! The glitter heart did me in!!! Thanks for playing along with us at Cardabilities!

    ОтветитьУдалить